Китайський RedNote став найпопулярнішим додатком в App Store у США
Китайський Xiaohongshu («Сяохуншу»), або RedNote англійською, очолив список безплатних застосунків для скачування в App Store у США станом на вівторок, повідомляє агентство «Сіньхуа».
«Сяохуншу» є соціальною мережею і платформою електронної торгівлі в стилі Instagram. Стрибок інтересу до застосунку зумовлений наближенням заборони на використання TikTok у США, що може настати 19 січня, якщо сервіс для створення і перегляду коротких відео не зможе оскаржити заборону на використання його застосунку в США. Також існує варіант продажу TikTok китайською материнською компанією ByteDance американській фірмі.
Ця правова невизначеність спонукала багатьох користувачів TikTok шукати альтернативні платформи, і RedNote стало популярним вибором.
Засноване 2013 року, RedNote спочатку зосередилося на порадах щодо покупок за кордоном, але відтоді перетворилося на комплексну lifestyle-платформу. «Сяохуншу» дає змогу користувачам ділитися оглядами продуктів, порадами щодо способу життя та особистим досвідом за допомогою тексту, зображень і коротких відео, а також купувати товари безпосередньо через застосунок. У грудні 2024 року RedNote налічував близько 300 млн щомісяця активних користувачів по всьому світу.
База користувачів RedNote переважно складалася з молодих міських китаянок, причому 70% користувачів народилися після 1990 року. Однак нещодавній приплив американських користувачів призвів до початку диверсифікації демографічної структури платформи, зазначає «Сіньхуа».
Зростання котирувань акцій компаній, які працюють з RedNote, у вівторок перевищило денний ліміт у 10%, встановлений на біржах Шанхая і Шеньчженя. До їх числа увійшли виробники одягу і взуття Foshan Yowant Technology і Shenzhen Ellassay Fashion, а також рекламна фірма Inly Media.