Інтерфакс-Україна
20:39 15.08.2018

АМКУ вивчає можливість об'єднання маркетплейсів Rozetka та EVO

2 хв читати
АМКУ вивчає можливість об'єднання маркетплейсів Rozetka та EVO

Антимонопольний комітет України (АМКУ) з метою запобігання монополізації товарних ринків розпочав розгляд низки справ про концентрацію, які сприятимуть отриманню власниками маркетплейсу Rozetka контролю над маркетплейсами групи компаній EVO.

Зокрема, АМКУ розслідує правомірність придбання компанією Temania Enterprises Ltd (Лімасол, Кіпр) часток у статутних капіталах компаній "Уапром" і "Аукро Україна" (Київ, Україна), "Тіу.Ру" (Росія), "Проект Ділбай" (Білорусь), і "Рекламне Агентство Сату.кз" (Казахстан), що забезпечить їй перевищення 50% голосів у найвищих органах управління зазначених компаній.

Як наголошується в повідомленні на сайті АМКУ, в результаті зазначених концентрацій покупець (володіє онлайн-майданчиком для торгівлі Rozetka.ua) прийме контроль над маркетплейсами об'єктів придбання, а саме: Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Kabanchik.net, Zakupki.prom.ua, Satu.kz, Deal.by та ін.

Комітет наголошує, що зазначені справи відкрито з метою проведення поглибленого дослідження впливу концентрації на ринки електронної комерції, зокрема сферу надання послуг онлайн-майданчиків для торгівлі товарами/послугами.

Як повідомлялося, інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують об'єднатися. В результаті планованої угоди Rozetka викупить частку Naspers у групі компаній EVO, а частка засновників EVO трансформується в частку в об'єднаній компанії.

Закриття угоди відбудеться після дозволу Антимонопольного комітету на концентрацію в Україні.

Rozetka заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. Згодом компанія трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-супермаркет.

ТОВ "Розетка.УА" в 2017 році збільшило виручку на 24,5% - до 6 млрд грн, а її чистий прибуток зріс на 9,3% - до 8,91 млн грн.

Улітку 2017 року інвестиційна компанія Horizon Capital, один із лідерів ринку private equity в Україні, повідомила про купівлю міноритарного пакета акцій Rozetka.ua в Ірини та Владислава Чечоткіних, проте розмір цього пакета не розголошувався.

Основний бізнес EVO - маркетплейси. Проекти групи працюють в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані.

У травні 2016 року електронний майданчик Prom.ua було реорганізовано в групу компаній EVO.

Група реалізує B2C, B2B, B2G і C2C проекти в інтернеті. Так, у рамках EVO розвиваються такі проекти, як Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, "Вчасно", Shafa.ua.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Центренерго" планує завершити 2025 рік приблизно з 4,5 млрд грн чистого прибутку – голова наглядової ради

Центр Gen.Hope відновлення українських дітей знайшов перші $7 млн у канадських та британських донорів

Україна отримала $125,2 млн за проєктами Світового банку LEARN та THRIVE на освіту та охорону здоров’я

Кредиту ЄС EUR90 млрд недостатньо, треба далі працювати над репараційним кредитом – Марченко до країн G7

Кабмін розподілив понад 460 млн грн на автономне енергоживлення та розрахунки за комунальні послуги для закладів освіти

НКРЕКП вперше з 2021р. підвищила тарифи операторів газорозподільних мереж на 2026р. для непобутових споживачів

Зміни програми пільгової іпотеки "єОселя" у 2026 році зроблять її більш доступною – думка

Індекс відновлення ділової активності бізнесу в Україні у листопаді впав до нуля - опитування ІЕД

КЗРК та "ДТЕК Дніпровські електромережі" підписали мирову угоду по боргу 91,4 млн грн

НБУ: малим держбанкам, що порушують вимоги до капіталу, слід підвищувати ефективність і мати план дій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА