11:17 29.11.2024

Обсяги продажу товарів для тварин в "Епіцентрі" збільшилися на 80% за три роки

2 хв читати
Обсяги продажу товарів для тварин в "Епіцентрі" збільшилися на 80% за три роки

Ринок зоотоварів в Україні за останні три роки зріс більш ніж на 50%, обсяги продажу товарів для тварин у мережі "Епіцентр" збільшилися на 80%, повідомили в пресслужбі ритейлера агентству "Інтерфакс-Україна".

Як повідомила директорка з розвитку проєкту Lapki мережі "Епіцентр" Світлана Лісанті, станом на кінець листопада 2024 року "Епіцентр" фіксує річну динаміку зростання 15% у категорії зоотоварів, незважаючи на стримані прогнози на початку 2024 року.

Вона зазначила, що війна змінила ставлення до домашніх тварин: українці частіше обирають більш якісні корми, зокрема холістик, а також товари для створення комфортного середовища для своїх улюбленців.

У структурі продажу топові позиції посідають корми та ласощі для котів і собак, продаж яких цього року зріс на 23%. З 2021 року він зріс майже в 2,5 раза для собак і на 73% для кішок, практично зрівнявшись за обсягами у 2024 році. Водночас товари для інших тварин, як-от рибки, гризуни та птахи, демонструють зниження, що зазначає незмінну любов українців до котиків і песиків.

Догляд за домашніми улюбленцями залишається пріоритетом для українців навіть попри несприятливі економічні умови в країні. Компанія прагне підтримати цей тренд, посилюючи зв'язок із власниками домашніх улюбленців. Так, до Всесвітнього дня домашніх тварин, що відзначається 30 листопада, "Епіцентр" влаштував день відкритих дверей для всіх відвідувачів із тваринами. Цього дня від партнерів заходу: Animall, Purina, Monge, Farmina, Basttet`o Holistic, HiDog, вони отримують подарунки.

"Для нас важливо підтримувати позитивне ставлення українців до домашніх тварин. Ми поділяємо любов і турботу про них і хочемо бути справжнім другом для їхніх власників. Саме тому відкриваємо свої двері для всіх відвідувачів з домашніми улюбленцями, прагнучи зробити спільний досвід покупок комфортним і приємним", - зазначає директорка з розвитку проєкту Lapki мережі "Епіцентр" Світлана Лісанті.

Група компаній "Епіцентр" - омніканальна екосистема, що об'єднує торговельні мережі "Епіцентр" і "Нова лінія", інтернет-магазин epicentrk.ua, агрохолдинг "Епіцентр-Агро", заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, деревообробне підприємство ЦБМ "Осмолода", логістичні потужності.

До повномасштабного вторгнення РФ в Україну мережа "Епіцентр" об'єднувала понад 80 ТЦ у всіх регіонах країни. Війна зруйнувала сім ТЦ у Маріуполі, Нікополі, Бучі, Чернігові, Харкові та Херсоні (два). Ще три об'єкти (у Мелітополі, Краматорську та Харкові) не працюють унаслідок окупації українських територій, обстрілів або близькості до зон бойових дій.

Станом на початок листопада 2024 року мережа ритейлера об'єднувала 71 діючий ТЦ в Україні

За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) і Тетяна Суржик (0,73%).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"Укренерго" закликає бізнес підключати до енергосистеми власні резервні генеруючі установки

Близько 800 виробників працюють над інноваціями в галузі оборони

Shell повідомила про зростання світового ринку ЗПГ у 2024 році всього на 3 млн тонн

Шмигаль про угоду щодо критичних мінералів: Україна обговорює із США можливість інвестфонду з внесками 50 на 50

Перші чотири роботодавці з Полтавщини звернулись до ДСЗ щодо навчання жінок традиційно чоловічим професіям

Оцінку потреб України на відновлення підвищено з $486 млрд до $524 млрд – Світовий банк

Обсяг виданих NovaPay кредитів у 2024р досяг 1,7 млрд грн

Третина компаній-членів ЄБА очікує завершення бойових дій у 2025р

“Ковлар Груп” спільно з НАН Україна розробили продукти оборонного призначення

"Київтеплоенерго" усунуло пошкодження тепломережі на просп. Академіка Глушкова

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА