07:54 11.10.2024

Держфлот Естонії має намір у 2027 р. отримати пором на електротязі

2 хв читати
Держфлот Естонії має намір у 2027 р. отримати пором на електротязі

Естонське держпідприємство Riigilaevastik ("Державний флот", перебуває у віданні міністерства клімату) оголосило тендер на будівництво нового порома, повідомляє пресслужба міністерства клімату.

Пором має вміщати до 500 пасажирів і до 130 легкових автомобілів. Термін подання заявок на тендер закінчується 10 грудня 2024 року. Судно має бути побудовано не пізніше лютого 2027 року і, згідно з планами, почне роботу навесні того ж року.

Головна енергетична установка нового порома живитиметься переважно від електроакумуляторів, які заряджатимуться в порту. За необхідності в роботу включатимуться допоміжні генератори, що працюють на біодизельному паливі. Вони можуть знадобитися для експлуатації судна в особливих випадках, наприклад, в екстремальних льодових умовах.

"Основним джерелом енергії для судна залишиться електрика, надійність поставок якої існує вже сьогодні, крім того, ми зберегли в конструкції судна можливість використання водню", - сказав директор служби розвитку держфлоту Сандер Сяеск. Його слова наводить пресслужба.

Це буде п'ятий за рахунком пором для зв'язку з островами біля західного узбережжя Естонії.

"Новий пором за розмірами і місткістю буде аналогічним до вже активних поромів, але буде в рази економічнішим і екологічнішим", - зазначив міністр інфраструктури Володимир Свєт.

"Нам необхідно забезпечити гарне й ефективне сполучення між материком і островами Сааремаа та Хійумаа, і п'ятий пором відіграє тут важливу роль. Я радий, що ми також дедалі активніше впроваджуємо більш екологічні технології в морському секторі", - додав Свєт.

Проєкт п'ятого порома буде на 65% фінансуватися з Фонду підтримки енергоефективності та зниження впливу на довкілля ЄС.

Внесок естонської держави становитиме близько 35%. Спочатку держава планувала використовувати для п'ятого порома між материком і островами більше судно з водневим двигуном.

Тендер на укладення контракту на проєктування і будівництво водневого судна завершився безрезультатно 4 квітня 2024 року.

Хоча водень розглядається судноплавною галуззю як один із альтернативних видів палива майбутнього, досвід весняних закупівель, як пише BNS, засвідчив, що суднобудівники поки що не готові до впровадження водневих систем на пасажирських суднах у таких масштабах, оскільки це буде пов'язано з дуже високим ступенем ризику.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Третина компаній-членів ЄБА очікує завершення бойових дій у 2025р

“Ковлар Груп” спільно з НАН Україна розробили продукти оборонного призначення

"Київтеплоенерго" усунуло пошкодження тепломережі на просп. Академіка Глушкова

Держдеп США оголосив про запровадження санкції щодо організацій і суден, пов'язаних із нафтохімією Ірану

Частка імпортованих вогнезахисних матеріалів зменшилась з 80% у 2016 до 20% у 2024 – "Ковлар Груп"

ЄС та Україна працюватимуть над прискоренням впровадження вільної зони торгівлі – єврокомісар Шефчович

Україна у 2024 році втратила 10 ГВт енергопотужності, з яких вдалося відновити 5 ГВт – глава Міненерго

Україні важливо зберегти добросусідські відносини і режим вільної торгівлі з ЄС – міністр агрополітики

ФАО у 2025р. має намір підтримати 406,9 тис. українських фермерів

САП направила до суду справу про заволодіння зерном Миронівського інституту пшениці на 23 млн грн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА